Підвищення вантажопідйомності кранів
Оформите заявку на услугу, мы свяжемся с вами в ближайшее время и ответим на все интересующие вопросы.

Підвищення вантажопідйомності кранів. 

Вантажопідйомність кранів, що діють, може бути збільшена залежно від факторів. Основні з них: 

  • режим роботи крана - паспортний та при збільшеній вантажопідйомності;
  • стан металоконструкції крана

При реконструкції діючих кранів виявлені резерви, закладені в металоконструкцію крана, збільшуються шляхом підвищення несучої здатності, методом розробленим та апробованим нашим підприємством. Остання є основним, т.к. резерви металоконструкції кранів, які пропрацювали в середньому більше 2-х розрахункових термінів, мінімальні і навіть вичерпані за критерієм міцності втоми. 

У нинішній економічній ситуації першочерговим є вартість робіт зі збільшення вантажопідйомності. Базовим моментом у разі кранів мостового типу є виконання робіт із реконструкції без демонтажу крана. Особливо коли немає такої можливості (відсутність вільних площ під краном, часу на демонтаж та повторний монтаж із пуско-налагодженням). 

Всім вищезгаданим критеріям відповідає метод збільшення вантажопідйомності шляхом створення попередньої напруги в металоконструкції несучих балок.


 Цим методом збільшується і жорсткість пролітних балок у разі появи в них залишкових наднормативних прогинів. (f>o,0035)

Перелік виконаних нами реконструкцій зазначеним методом: 

1) З метою збільшення вантажопідйомності.

1.1. Мостовий кран прольотом 22.5м з 10т до 16т (Нікопольський завод Феросплавів, м. Нікополь 2001р.)

1.2. Мостовий кран прольотом 22.5м з 10т до 16т (ПрАТ «Анкор», 2015р.)

1.3. Мостовий кран прольотом 16,5м з 15т до 20т (ТОВ «Южстанкомаш», м. Павлоград, 2016р.)

2) З метою збільшення жорсткості та усунення залишкового прогину.

2.1. Мостовий грейферний кран г/п 5т, прольотом 20м («Старокраматорський верстатобудівний завод», м. Краматорськ, 1994р)

2.2. бруківка грейферний кран г/п 10т, прольотом 22,5м (МК ім. Ілліча, м. Маріуполь, 2006р.) Фото 

2.3. козловий кран г/п 5т, прольотом 16,5м (ДП «Харківводоканал», 1996р.) Фото

2.4. козловий кран г/п 20т, прольотом 32м (АТ «Ферротранс», Полтавський ГЗК» Полтавська обл., 2010р.)  

Зазначені крани успішно працюють на сьогодні. Термін служби після реконструкції становить до 23-х років.


Механізми та електроустаткування відповідно до результатів розрахунків можуть бути частково або повністю замінені. 

Реконструкція кранів.

Реконструкція крана – це зміна основних технічних характеристик. 

Багаторічний досвід та професіоналізм наших фахівців дозволяє вирішувати наступні завдання реконструкції:

  • збільшення вантажопідйомності;
  • зміна режимів роботи;
  • скорочення/збільшення прольоту, зокрема. підвищення твердості пролітної балки;
  • підвищення висоти підйому; 
  • зміна швидкостей всіх механізмів; 
  • зміна типу приводу (з ручного на механічний);
  • зміна способу керування краном (з кабіни, з підлоги, радіоуправління).

На підставі узгодженого технічного завдання (ТЗ) виконується проект реконструкції та технічні умови (ТУ), які погоджуються із Держслужбою України.