РЕДУКТОР ТЕЛЬФЕРУ
Двоступінчастий планетарний редуктор встановлений на протилежному боці електродвигуна. Швидкість обертання валу підйомного електродвигуна дуже велика, щоб з'єднувати цей вал безпосередньо з канатним барабаном. З іншого боку, момент, що розвивається на валу двигуна, занадто малий і не може використовуватися для підйому вантажу. Для вирішення цієї проблеми прийнято використовувати редуктор - пристрій, що знижує швидкість обертання і підвищує момент, що крутить.
Редуктор тельфера серії Т є двоступінчастим і планетарним - найефективнішими є редуктори, кількість ступенів яких більше одного. Кожна ступінь, тобто зубчаста передача, забезпечує підвищення моменту, що крутить, на величину, що визначається передатним відношенням.
У таблиці нижче вказані основні параметри та номери за каталогом (більшість позицій є).
Редуктори тельфера на ніжках через 45 º, через 15 º і на пальцях.
Найменування | Висота підйому, м | Вантажопідйомність |
0.5 т | 1 т | 2 т | 3.2 т | 5 т |
На ніжках через 45 ° | 6, 18 та 24 | 168294 | 168303 | 169213 | 169322 | 148864 |
На ніжках через 15 ° | 168298 | 168306 | 169218 | 169325 | 148867 |
На пальцях | 158001 | 141669 | 158017 | 158025 | 158033 |
На ніжках через 45 ° | 9 | 168296 | 168304 | 169229 | 169323 | 148865 |
на ніжках через 15 ° | 168299 | 168307 | 169220 | 169327 | 148868 |
На пальцях | 141662 | 158013 | 158021 | 158029 | 158037 |
На ніжках через 45 ° | 12 | 168297 | 168305 | 169217 | 169324 | 148866 |
На ніжках через 15 ° | 168300 | 168308 | 169220 | 169327 | 148869 |
На пальцях | 168293 | 168301 | 169220 | 168321 | 148863 |
Особливість конструкції редуктора
Особливістю конструкції планетарних редукторів є те, що провідна мала шестерня та первинний вал розташовуються в центрі конструкції .
Планетарные шестерни первой ступени вращаются вокруг первичного вала на особой направляющей и передают вращение шестерням второй ступени, распложенным на другой направляющей.
Планетарные шестерни второй ступени приводят во вращение зубчатый венец редуктора – последний элемент кинематической схемы, благодаря которому вращается уже непосредственно канатный барабан.
Валы и шестерни редуктора установлены на шарикоподшипниках качения. Для ответственных деталей, таких как шестерни, шлицевые соединения, валы и т.д., употребляется качественная сталь с необходимой термической обработкой. Такие зубья прочные и износостойкие.
Всі зубчасті передачі знаходяться у масляній ванні редуктора. Всі деталі, що обертаються, надійно фіксуються в підшипникових вузлах, тертя під час роботи мінімально. Планетарна конструкція забезпечує тельферу плавність та низьку шумність роботи, а також компактність у радіальному напрямку.
Для виготовлення всіх елементів редуктора використовуються матеріали високої якості. Поверхні зубів зубчастих коліс піддаються цементації та загартування з подальшим шліфуванням, що забезпечує тривалий термін експлуатації та безшумну роботу зубчастих коліс при високому ККД редуктора. Подовжена кінематична ланцюг передачі крутного моменту двигуна до барабана зменшує динамічні навантаження під час роботи елетроталі.