Редуктор підйому
Редуктор підйому має двоступінчасту циліндричну зубчасту передачу, колодкове гальмо на вхідному валу і вантажостійке гальмо на проміжному валу. Є частиною механізму підйому. Кінематичний зв'язок редуктора з барабаном талі здійснюється за допомогою зубчастої муфти. Нормально замкнене колодкове гальмо що складається з колодок 3 і 8 розташований у зовнішній порожнині корпусу редуктора механізму підйому і складається з шківа 6, встановленого на провідному валу 5 редуктора, двох гальмівних колодок 3 і 8, з фрикційними накладками, регулювального робочого , Пов'язаного з електромагнітом 19.Включення-вимкнення електромагніту і вбудованого в барабан електродвигуна відбувається одночасно, це забезпечує розгальмовування колодкових гальм у момент включення електродвигуна та їх гальмування при вимиканні електродвигунів, а так само при відключенні напруги і втрати однієї з фаз. Проміжний вал під дією вантажу обертається доти, доки зубчасте колесо обертається по різьбленні і не затисне храповик вантажостійкого гальма. На пальці, укріпленому в корпусі редуктора підйому талі ТЕ-320 вміщено собачку, яка, повертаючись на своїй осі, входить і виходить із зачеплення з храповим колесом. При опусканні вантажу собачка, виходячи із зачеплення із зубами храпового колеса, зупиняє систему редуктора механізму підйому сб.106 і дає вантажу довільно опускатися.
Редуктор підйому сб.106 встановлювався в електроталях:
- ТЕ 320
- 2ТЕ 320
- ТЕС 5000
- ТЕС 6300
- 2ТЕ 6300
- ТЕС 10000
- 2ТЕ 10000
- 2ТЕ 12500