КАНАТ (ТРОС)
Який механізм кріплення каната? Один кінець тросу для тельфера фіксується на барабан за допомогою спеціальних канатних стяжок. Інший кінець прикріплюється до корпусу електроталі або корпусу гака. Залежно від способу підвішування вантажу (гака) спочатку кінець каната може бути прикріплений до тельфера, а вже після барабана через гак. Подібна конструкція дозволяє уникнути появи перетирання або переламування каната, тим самим продовжуючи його термін служби.
Що дозволяє здійснювати рівне намотування троса на тельфері? Вздовж усієї поверхні барабана є гвинтові канали для підйомного тросу тельфера. Незалежно від величини підвішеного вантажу, встановлена спеціальна канатообтяжка рухається вздовж цих каналів, що забезпечує правильне і рівне розмотування та намотування канату електротельфера. При заміні канатообтяжки межі відхилення каната (троса) становлять зазвичай +/- 4 градуси у бік двигуна чи редуктора.
Технічні характеристики каната повинні бути підібрані таким чином, щоб забезпечити мінімальне зношування як самого каната, так і каналів барабана
Основний параметр при виборі каната - висота підйому тельфера і товщина каната.